فال روزانه

فال روزانه و بروز

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

قیمت ها نصف شد!!!

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ

خرید و فروش انواع محصولات خانگی ,آرایشی , بهداشتی ,تزئینی, پوشاک ,و هر چه که فکرش را بکنید با تنها نصف قیمت در طول سال فقط در تعطیلات عید نوروز 1395

در وب سایت متین :
www.Matinus.eshopfa.net   

مدت زمان و تعداد اجناس محدود می باشد. لطفا سفارش خود را در ساعات میانی روز انجام دهید.

 

فال روزانه - فال امروز شما یکشنبه 1 فروردین 1395

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ق.ظ

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه - فال امروز شما یکشنبه 1 فروردین 1395
 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

خوشا به شما! امروز می توانید برای همه بخش های زندگی خود برنامه ریزی کنید و برای کارهای در دست انجام، لیست تهیه کنید. امروز بد نیست به مسایل و مشکلات خانوادگی نیز توجه داشته اشید. اگر به رسیدگی نیاز دارند، حتما آنها را انجام دهید و پشت گوش نیندازید. برای اینکه کارهایتان انجام شوند، روی زمان بندی کارها خیلی تاکید داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

سحر به بوی گلستان دمی شدم در باغ***که تا چو بلبل بی دل کنم علاج دماغ

به جلوه گل سوری نگاه می کردم***که بود در شب تیره به روشنی چو چراغ 

تعبیر: اینقدر به جوانی و شادابی و زیبایی خویش مغرور نباش. همیشه جوان و شاداب نمی مانی. فکری هم به حال پیری خود بکن، با فخر فروختن و قیافه گرفتن از اجتماع طرد می شوی و هم در جوانی و هم در پیری تنها می مانی. پس قدر جوانی خویش را بدان و شادابی خود را با دیگران تقسیم کن

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهد شد، تلفن هایی که قطع می شوند، کسانی که اشتباه گرفته اند و دوستانی که یادشان نمی آید برای چه زنگ زده اند. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد. احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دارید خیلی از خودتان مایه می گذارید اما در مقابل آنچه که می خواهید را به دست نمی آورید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند***که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه***که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند 

تعبیر: به زمین و زمان چنگ انداخته ای و به زور می خواهی همه چیز را به دست بیاوری. تا راه راست نروی و سر بر آستان خداوند فرود نیاوری به مرادت نمی رسی. کلید گنج خوشبختی تو قدم گذاشتن در راه راست می باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

شما امروز ممکن است فکر کنید که باید بعضی از چیزها را از دیگران پنهان کنید، اما وقتی که سیاره بخت شا یعنی ونوس با اورانوس هماهنگ می شود، اعتراف کردن به آرزوهای غیرعادی تان نسبت به آن چیزی که فکر می کردید می تواند هم لذت بخش تر و هم اطمینان بخش تر باشد. انتظارات شما می توانند مانع این کار بشوند، اما مادامی که شما نتایج این کار را باور نداشته باشید، هیچ چیزی ممکن نخواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست 

تعبیر: در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

با اینکه برنامه های زیادی در سر دارید اما شاید به درستی ندانید چطور و از چه مسیری می توانید به اهداف برسید. برای این منظور باید مشورت و تحقیق کنید. حرف های دیگران را بشنوید و اگر موردی ناخوشایند هم در این میان وجود داشت، خیلی تدافعی و عصبی واکنش نشان ندهید. برخی از مسایل زندگی در ابتدا چالش برانگیز و دشوار به نظر می رسند اما در ادامه متوجه می شوید که نه تنها سخت نیستند بلکه بسیار هم کمک کننده هستند. این را بدانید که بدون زحمت و سختی نمی توانید به نیازهای خود دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

چرا نه در پی عزم دیار خود باشم***چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم

غم غریبی و غربت چو بر نمی تابم***به شهر خود روم و شهریار خود باشم 

تعبیر:  از دست غریبی و بی کسی گله و شکایت نداشته باش این این تصمیمی است که خودت گرفته ای. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است از راهی که رفته ای برگرد. حادثه ای در پیش است که شما را از بی سامانی نجات می دهد. راه راست را پیشه ی خود کن. خداوند باز هم به تو لطف کرده است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

خیلی آهسته از آسمان رویاها پایین بیایید و روی کارهای خود متمرکز شوید. امروز باید پایتان روی زمین باشد و به مسوولیت های خود رسیدگی کنید. البته خیلی در مور خود یا برنامههایتان حرف نزنید. اگر ایده های خاصی به ذهنتان می رسد، سریع و با صدای بلند آن را جار نزنید. بهتر است کمی به خود فرصت دهید و در فرصتی مناسب به جزئیات آن رسیدگی کنید. اگر استرس دارید، در میانه روز کمی بخوابید، ماساژ بروید یا یوگا کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم***جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است***کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم 

تعبیر: با غیبت کردن و تهمت زدن به دیگران کاری از پیش نمی برید. هر کسی ایرادی دارد بنابراین بزرگوار و خطاپوش باشید. حرمت خود و دیگران را حفظ کنید. از تجملات بپرهیزید. با تکیه بر مال دنیا به جایی نمی رسید. به حرف نادانان گوش ندهید هر چه می کشید از رفیق حسود می باشد. با حرف حق جدل نکن و آن را قبول کن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

شرایطی که اکنون در آن قرار دارید بسیار حساس به نظر می رسد، اما نباید از دیگران انتظار داشته باشید که همه ی کارهای شان را کنار بگذارند و با شما همدردی کنند. اگر سعی کنید بر چیزی که فقط برای شما اهمیت دارد پافشاری کنید، ممکن است صبر دوستان تان لبریز شود. ایده های بسیاری در سرتان می چرخند، اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام شان بهتر و دست یافتنی ترند. سعی کنید به هیچ ایده ای دل نبندید، مگر این که با گذشت زمان به درستی آن پی ببرید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

وصال او ز عمر جاودان به***خداوندا مرا آن ده که آن به

به شمشیرم زد و با کس نگفتم***که راز دوست از دشمن نهان به 

تعبیر: رضایتان همیشه به رضای خدا باشد. با زور شمشیر به جایی نمی رسید. برای درمان دل بیمارتان از خداوند شفا بطلبید. فقط از خدا مرادتان را طلب کنید که دوای دردتان نزد اوست. عمرتان طولان است، کمی صبر و تحمل کنید. ناامید نشوید دعاهایتان پایمال نمی شود

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

اکنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یک رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن کتاب جدیدی درباره فلسفه است، یا اصلا می توانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست برای خود ایجاد کنید یا انگیزه های دینی خود را تقویت کنید. خوشبختانه، شما این توانایی را دارید که ایده های خود را با افکار قدیمی خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ کنید بدون اینکه بنیادهای عقلانی شما را تهدید کنند. همچنان ذهن خود را برای دریافت ایده های جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

دیدم به خواب دوش که ماهی برآمدی***کز عکس روی او شب هجران سر آمدی

تعبیر رفت یار سفرکرده می رسد***ای کاج هر چه زودتر از در درآمدی 

تعبیر: خوابی را که دیده اید تعبیر بسیار خوبی دارد که رسیدن به مراد است. فالی بس مبارک و فرخنده ای دارید. از راهنمایی اطرافیانتان نهایت استفاده را بکنید. مال .و ثروت هنگفتی نصیبتان می شود اما یادتان باشد که گذشته ی خویش را فراموش نکنید. ظلم نکنید که باز همه چیز را از دست خواهید داد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

شما زمان خود را به بطالت می گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می دهید، مهم تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی تان اجرا می کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

چو آفتاب می از مشرق پیاله برآید***ز باغ عارض ساقی هزار لاله برآید

نسیم در سر گل بشکند کلاله سنبل***چو از میان چمن بوی آن کلاله برآید 

تعبیر: توقع خیلی زیادی از روزگار داری و دلت می خواهد بدون دردسر به همه چیز برسی. این خیالی بیش نیست بدون سعی و کوشش کار به جایی نخواهی برد. پس مثل حضرت نوح خودت آینده ات را بساز تا بلا و فقر رهایی پیدا کنی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت***فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت

حدیث هول قیامت که گفت واعظ شهر***کنایتیست که از روزگار هجران گفت

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

شما نمی توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می توانید به آسانی از خواسته هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می کند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

عیشم مدام است از لعل دلخواه***کارم به کام است الحمدلله

ای بخت سرکش تنگش به بر کش***گه جام زر کش گه لعل دلخواه

تعبیر: فکر می کنید همه اشتباه می کنند و فقط شما هستید که راست می گوئید. فکر می کنید بخت با شما یار است ولی سخت در اشتباهید. شما از هر انچه که باعث خوشبختی تان می شود دورید پس تلاش کنید. عبادت و دعا کنید تا به خوشبختی حقیقی برسید. راه پر فراز و نشیب است تحمل کنید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

امروز ماه به نشانه شما بازگشته و شما را حساس و آسیب پذیر کرده است، برای اینکه شما دوست دارید احساسات خود را با فرد خاصی در میان بگذارید. اما فقط در مورد بخشی از نیازها و ترس های خود صحبت کنید؛ هم اکنون شما نسبت به واکنش های بد و منفی بیش از حد حساس شده اید. با وجود این تا چند روز آینده اعتماد به نفش خود را باز خواهید یافت و قادر خواهید شد تا بر هر مانعی غلبه کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند***واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند***باده از جام تجلی صفاتم دادند

تعبیر: اگر به تمام نیات خودتان می رسید منظور این است که لیاقت داشته و مورد لطف خداوند قرار گرفته اید زیا با تمام وجود خدا را می پرستید و وجود خودتان را از خدا می دانید. صبرتان باعث شد مژدگانی دولت به شما بدهند و جور و جفا را از شما دور کنند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

شما همیشه اهل عمل هستید، اما احساس نمی کنید بیشتر از سهم خودتان دارید کار می کنید؟ شاید وقت آن رسیده است که به خودتان بیایید. مسئولیت پذیری یک چیز است و فدا کردن زندگی شخصیتان برای دیگران چیز دیگری است. چنانچه کارتان تبدیل به منبع استرس و تعهدات بی معنی شده زمان آن رسیده است که به اوضاع فکر کنید. مجبور نیستید کارتان را ترک کنید، کافی است پروژه ها و نقش هایی را بپذیرید که بیشتر از آنها لذت می برید. تحت تأثیر این شرایط ممکن است احساسات متغیری را تجربه کنید. بهتر است امشب را بی آنکه با کسی قراری بگذارید به خانه بروید و سعی کنید زود بخوابید و به خودتان یک استراحت حسابی بدهید تا هفته جدید را با انرژی تمام شروع کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم***محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها***توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم 

تعبیر: سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.

فال روز پایانی سال

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۳ ق.ظ

فال روزانه شنبه بیست و نهم اسفند ماه


فروردین
نباید تنها به عقل خودتان تکیه کنید. تنها زمانی می توانید کار درستی را انجام دهید که به ندای درون تان گوش کنید. آن قدرها هم که به نظر می رسد رابطه عاشقانه ای که دارید دوطرفه نیست بنابراین مراقب باشید. 


اردیبهشت
اجازه ندهید به خاطر وفاداری به یک شخص خاص فعالیت های خود را محدود کنید و یا شرایط باعث شوند فکر کنید تاثیر شما در حال کمرنگ شدن است. برعکس با کلمات واضح به آن شخص بفهمانید که هر کس آزادی های خودش را دارد و نباید کسی را مجبور به انجام کاری کرد. 


خرداد
به طور اتوماتیک به دیگران اعتماد می کنید تا زمانی که به دلیلی این اعتماد صلب شود. در مورد مسائلی که شک و تردید دارید، روش خود را عوض کنید. بهتر است کمی محتاط تر باشید زیرا این موضوع باعث می شود سرخورده نشوید اما این موضوع در عین حال سبب می شود که متوجه نشوید اطرافیان تا چه اندازه شما را تحسین می کنند. البته این تحسین ها در آینده ای نه چندان دور نتیجه بسیار عالی خواهد داشت. 


تیر
امروز حال و هوای رویایی دارید و بیشتر از همیشه رویا پردازی می کنید.به این خاطر که خبری از خارج گرفته اید که حس رویاپردازی شما را برانگیخته است.در حقیقت،می توانید به یک آژانس هواپیمایی بروید و تعداد زیادی بوشور مسافرت برای تعطیلات بگیرید. 


مرداد
امروز در روابطتان با اشکال روبه رو می شوید. نمی دانید چیزی را که شخصی به شما می گوید باور کنید و یا این که این تفکری ایده آلیستی و خیالی است. اگر بخواهید این گونه راجع به مطالب فکر کنید، تنها در دایره ای به دور خود می چرخید چرا که در این زمان هیچ چیز مشخص نیست، درعوض چند روز صبر کنید و متوجه خواهید شد که احساستان تغییر کرده است. در آن زمان موقعیت بهتری خواهید بود که راجع به این که چه کاری انجام دهید، تصمیم بگیرید. 


شهریور
امروز شرایط عجیب است.معمولاً فردی منطقی هستید اما در حال حاضر کاملاً برعکس هستید.هر نوع مشکلی باعث می شود تا در خودتان فرو روید اما باید خودتان را نشان دهید. 


مهر
در برخورد به همسرتان بسیار مراقب باشید چرا که شما بیشتر به آن چه فکر می کنید معتقدید تا اتفاقاتی که واقعاً رخ داده.در نتیجه ممکن است خود را راجع به انگیزه های دیگری گول زده و یا آنها را بسیار واقع بین در نظر بگیرید.بعداً متوجه می شوید چه اتفاقی رخ داده و شدیداً ناراحت می شویدوهم چنین در حال حاضر باید از یکی کردن مسائل پوچی و عشقی خوداری کنید چرا که شخصی می خواهد کاری ناشایست و کثیف در مورد شما انجام دهد مگر این که شما قادر باشید در این زمینه بسیار معقول عمل کنید. 


آبان
برای اینکه از امروز بهره ببرید بهتر است روان شناس خودتان باشید و به مسائلی که سبب عدم موفقیت شما می شوند فکر کنید.شاید لازم باشد عمیق تر به آن نگاه کنید و اما اگر بیشتر سعی کنید حتماً موفق می شوید.اگر سعی کنید ترس ها را فراموش کنید قدرت تان نیز بیشتر می شود. 


آذر
وقایعی که در روابط زندگی خانوادگی شما اتفاق می افتد، شرایط حال حاضر را عوض می کند، اگرچه شما احساس راحتی در مورد این تغییرات دارید، دیگران امکان دارد نسبت به وقایع عکس العمل هی زیادی نشان دهد. شما باید از این که خودتان از روبرو شدن با چیزهای غیر منتظره احساس هیجان می کنید ولی دیگران دوست دارند به روال قدیمی زندگی بچسبند خیلی احساس قدردانی داشته باشید. 


دی
امروز ممکن است در بین افراد نزدیک خانواده کشمکشی به وجود آید. این ارتباطی به شما ندارد ولی شما خواه ناخواه به این مسئله کشیده خواهید شد. ممکن است نخواهید طرف کسی را بگیرید.پس باید با سیاست، صلح و آرامش را برقرار کنید. 


بهمن
امروز با دقت قدم بردارید زیرا به نظر می رسد شخصی در مورد کارهای شما حساس است . یک عامل اصلی آن می تواند حسادت باشد . شاید آنها فکر می کنند که مالک شما هستند . این طرز فکر تا جایی به شما مربوط می شود مثل نشان دادن پارچه قرمز به گاو وحشی است ! بهترین زمان برای حل مشکلات از تمام جوانب می باشد. 


اسفند
کمی مجال تنفس خواهید داشت. همانطور که دیگران خیلی گرفتارند که توجه کنند شما شل کرده اید. می توانید در هوستان برای عشقبازی ممکن است افراط کرده باشید. اما مواظب باشید که از دستتان بیرون نرود اگر بی احتیاط هستید. 


 

فال روزانه - فال امروز شما
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

طبقه بندی موضوعی