فال روزانه

فال روزانه و بروز

تور ارزان ماهان

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ب.ظ

دانستنی های سفر

تور با قیمت ارزان بالی اندونزی

دنبال قیمت پایین و ارزان تور بالی هستید ؟

مناظری که شما در طول مدت اقامت در تور بالی خواهید دید بکرترین و زیباترین مناظر جهان در تمام کشورها هستند و قابل مقایسه با برترین مناظر و مقاصد گردشگری و جزو تاپ ترین جاذبه های توریستی محسوب می شوند.

بالی بهشتی بر روی کره زمین

اگر می خواهید به بهشت بروید سری به بالی بزنید! بالی زیباترین جزیره و منطقه جهان است! گویی خداوند تکه ای از بهشت را بر روی زمین جا گذاشته است ! یا شاید هم آن تکه از کره خاکی را ماهرانه و با حوصله و ظرافت بیشتری خلق کرده است. بهرحال چیزی که برای ما پس از میلیاردها سال از پیدایش کره زمین مانده این جزیره بکر و زیباست که منجر به سفرهای مردمان بیشماری به این جزایر شده است و ما هم از کشور عزیزمان ایران اقدام به برگزاری تورهای نسبتا ارزان (با توجه به ارزش این سفر) کرده ایم. شما هرچقدر هم برای سفر به بالی هزینه کنید باز هم راضی از آن باز می گردید! این قانون عجیبی است که ارزان بودن یا گران بودن تور بالی را خنثی می کند!!

اما باز هم ما تمام تلاشمان در جهت ارزان تر شدن نسبی تور بالی نسبت به سایر آژانس های رقیبمان می باشد.ارزان ترین تور بالی در ایران متعلق به ماهان سیر سام است. تعدد آفر های تور بالی این امر را منجر شده است.

نماد بالی قلب اندونزی

تور بالی در هتل های مختلف بالی :

تور بالی اندونزی در هتل دیسکاوری کارتیکای بالی

 تور بالی اندونزی در هتل گرند حیات بالی

 تور بالی اندونزی در هتل گرند میراژ بالی

 تور بالی اندونزی در هتل کوتا پارادیسوی بالی

 تور بالی اندونزی در هتل ملیای بالی

 تور بالی اندونزی در هتل رامادا بینتانگ

هتل ارزان بالی

 تور بالی اندونزی در هتل شرایتون کوتا ریزورت بالی

 تور بالی اندونزی در هتل سافیتل بالی نوسا دوآ بیچ بالی

 تور بالی اندونزی در هتل آنوایا بیچ ریزورت بالی

 تور بالی اندونزی در هتل پولمن

 تور بالی اندونزی در هتل آیودیای بالی

 تور بالی اندونزی در هتل لاگونای بالی

 تور بالی اندونزی در هتل رانی بالی

هتل های ارزان بالی

تمامی هتل های انتخاب شده پنج ستاره و سوپرلوکس و فوق العاده لاکچری محسوب می شوند . همگی تاپ بوده و بالاترین سطح خدمات و سرویس ها را در جهت رفاه و آسایش توریست های مقیم خود ارائه میکنند. تمامی کارها و اعمال بر روی برنامه و با نظم و حساب مثال زدنی و دقیقی برگزار می شود. ما با سابقه چندین ساله در برگزاری تور بالی اندونزی سعی داریم تا ارزان ترین تور بالی موجود در بازار با برای شما تهیه کنیم. قیمت ارزان تور بالی ما حاصل سال ها تجربه و آگاهی از تمام ریزه کاری های موجود در جزیره بالی اندونزی می باشد.

ما با طراحی و برنامه ریزی چندین ماهه و چندین ساله با هماهنگی با کارگزاران هتل و لیدرهای مقیم بالی و هواپیمایی های مختلف در طول سال با توافقات صورت عمل آمده توانسته ایم قیمت تور بالی لحظه آخری را تا حد ممکن ارزان کنیم.

بالی همه آن چیزیست که ما آرزو داریم. آرامش مطلق و رسیدن به بهشتی ابدی با رضایت نهایی از همه چیز.پس شما را در تور ارزان بالی آن هم از نوع لحظه آخری ملاقات خواهیم کرد! wink

بالی ارزان و لوکس

Web Analytics

  • متین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فال روزانه - فال امروز شما
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

طبقه بندی موضوعی