فال روزانه

فال روزانه و بروز

فال روز پایانی سال

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۳ ق.ظ

فال روزانه شنبه بیست و نهم اسفند ماه


فروردین
نباید تنها به عقل خودتان تکیه کنید. تنها زمانی می توانید کار درستی را انجام دهید که به ندای درون تان گوش کنید. آن قدرها هم که به نظر می رسد رابطه عاشقانه ای که دارید دوطرفه نیست بنابراین مراقب باشید. 


اردیبهشت
اجازه ندهید به خاطر وفاداری به یک شخص خاص فعالیت های خود را محدود کنید و یا شرایط باعث شوند فکر کنید تاثیر شما در حال کمرنگ شدن است. برعکس با کلمات واضح به آن شخص بفهمانید که هر کس آزادی های خودش را دارد و نباید کسی را مجبور به انجام کاری کرد. 


خرداد
به طور اتوماتیک به دیگران اعتماد می کنید تا زمانی که به دلیلی این اعتماد صلب شود. در مورد مسائلی که شک و تردید دارید، روش خود را عوض کنید. بهتر است کمی محتاط تر باشید زیرا این موضوع باعث می شود سرخورده نشوید اما این موضوع در عین حال سبب می شود که متوجه نشوید اطرافیان تا چه اندازه شما را تحسین می کنند. البته این تحسین ها در آینده ای نه چندان دور نتیجه بسیار عالی خواهد داشت. 


تیر
امروز حال و هوای رویایی دارید و بیشتر از همیشه رویا پردازی می کنید.به این خاطر که خبری از خارج گرفته اید که حس رویاپردازی شما را برانگیخته است.در حقیقت،می توانید به یک آژانس هواپیمایی بروید و تعداد زیادی بوشور مسافرت برای تعطیلات بگیرید. 


مرداد
امروز در روابطتان با اشکال روبه رو می شوید. نمی دانید چیزی را که شخصی به شما می گوید باور کنید و یا این که این تفکری ایده آلیستی و خیالی است. اگر بخواهید این گونه راجع به مطالب فکر کنید، تنها در دایره ای به دور خود می چرخید چرا که در این زمان هیچ چیز مشخص نیست، درعوض چند روز صبر کنید و متوجه خواهید شد که احساستان تغییر کرده است. در آن زمان موقعیت بهتری خواهید بود که راجع به این که چه کاری انجام دهید، تصمیم بگیرید. 


شهریور
امروز شرایط عجیب است.معمولاً فردی منطقی هستید اما در حال حاضر کاملاً برعکس هستید.هر نوع مشکلی باعث می شود تا در خودتان فرو روید اما باید خودتان را نشان دهید. 


مهر
در برخورد به همسرتان بسیار مراقب باشید چرا که شما بیشتر به آن چه فکر می کنید معتقدید تا اتفاقاتی که واقعاً رخ داده.در نتیجه ممکن است خود را راجع به انگیزه های دیگری گول زده و یا آنها را بسیار واقع بین در نظر بگیرید.بعداً متوجه می شوید چه اتفاقی رخ داده و شدیداً ناراحت می شویدوهم چنین در حال حاضر باید از یکی کردن مسائل پوچی و عشقی خوداری کنید چرا که شخصی می خواهد کاری ناشایست و کثیف در مورد شما انجام دهد مگر این که شما قادر باشید در این زمینه بسیار معقول عمل کنید. 


آبان
برای اینکه از امروز بهره ببرید بهتر است روان شناس خودتان باشید و به مسائلی که سبب عدم موفقیت شما می شوند فکر کنید.شاید لازم باشد عمیق تر به آن نگاه کنید و اما اگر بیشتر سعی کنید حتماً موفق می شوید.اگر سعی کنید ترس ها را فراموش کنید قدرت تان نیز بیشتر می شود. 


آذر
وقایعی که در روابط زندگی خانوادگی شما اتفاق می افتد، شرایط حال حاضر را عوض می کند، اگرچه شما احساس راحتی در مورد این تغییرات دارید، دیگران امکان دارد نسبت به وقایع عکس العمل هی زیادی نشان دهد. شما باید از این که خودتان از روبرو شدن با چیزهای غیر منتظره احساس هیجان می کنید ولی دیگران دوست دارند به روال قدیمی زندگی بچسبند خیلی احساس قدردانی داشته باشید. 


دی
امروز ممکن است در بین افراد نزدیک خانواده کشمکشی به وجود آید. این ارتباطی به شما ندارد ولی شما خواه ناخواه به این مسئله کشیده خواهید شد. ممکن است نخواهید طرف کسی را بگیرید.پس باید با سیاست، صلح و آرامش را برقرار کنید. 


بهمن
امروز با دقت قدم بردارید زیرا به نظر می رسد شخصی در مورد کارهای شما حساس است . یک عامل اصلی آن می تواند حسادت باشد . شاید آنها فکر می کنند که مالک شما هستند . این طرز فکر تا جایی به شما مربوط می شود مثل نشان دادن پارچه قرمز به گاو وحشی است ! بهترین زمان برای حل مشکلات از تمام جوانب می باشد. 


اسفند
کمی مجال تنفس خواهید داشت. همانطور که دیگران خیلی گرفتارند که توجه کنند شما شل کرده اید. می توانید در هوستان برای عشقبازی ممکن است افراط کرده باشید. اما مواظب باشید که از دستتان بیرون نرود اگر بی احتیاط هستید. 


 

  • متین

نظرات  (۱)

  • قانون جذب
  • وااااای چه هیجان انگیز!
    اعتراف میکنم که به فال اصلا اعتقاد ندارم و شانسی اومدم تو این بلاگ، من دی ماهی هستم و واقعا چیزی که توی فال گفته امروز اتفاق افتاد. یه دعوا بین دو تا از دوستامم
    یعنی من هنگ گ کردم!
    پاسخ:
    اتفاقا ما هم سالی یبار فال میزاریم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    فال روزانه - فال امروز شما
    فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

    طبقه بندی موضوعی