فال روزانه

فال روزانه و بروز

فال روز 18 بهمن 1394

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ

فال روز متولدین فروردین:

امروز درگیر مسائل عاطفی و رمانتیک خود هستید. نیرویی از درون شما را به فعالیت و عمل به چیزهایی که در ذهن دارید، وا می دارد. از این انرژی استفاده کنید و خودتان را محدود نکنید. سعی کنید وقت بیشتری را با اطرافیان تان بگذرانید. صحبت کردن با دوستان در چنین شرایطی می تواند برایتان مفید باشد. آیا فکر می کنید که شریک زندگی تان نسبت به شما سرد شده است؟ اگر چه در چنین شرایطی صحبت کردن با او سخت است اما اگر می خواهید رابطه تان بهبود یابد، قدم اول را شما بردارید. این رابطه ارزش مراقب را دارد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی

من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی

تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است.

جدا کننده متن

فال روز متولدین اردیبهشت:

کمی نگران به نظر می رسید. شما مدت هاست برای شروع رابطه ای تلاش می کنید اما هر بار مانعی بر سر راهتان سبز می شود و شما را از حرکت باز می دارد. شاید بهتر است این بار به جای انتخاب مسیری پر پیچ و خم، مسیر مستقیمی را بر گزینید. اگر تمام سعی و تلاش خود را به کار نگیرید، احتمال موفقیت تان کاهش خواهد یافت. امروز که از عشق تان دور هستید، فرصت این را پیدا خواهید کرد تا کمی با خود خلوت کنید. نگران نباشید زیرا این دوری نه تنها به رابطه شما لطمه ای وارد نخواهد کرد بلکه برای هر دویتان نیز فوایدی را به همراه خواهد داشت.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم***گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم

قامتش را سرو گفتم سر کشید از من به خشم***دوستان از راست می رنجد نگارم چون کنم

تعبیر: مدام در حال فکر کردن هستید و می خواهید راهی پیدا کنید تا کسی را به فراموشی بسپارید. دیگر خسته و رنجور شده اید. اما باز هم نمی توانید از او دست بکشید. پس دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید صبر و مقاومت شما را بیشتر کند تا بتوانید به منظور و نظر خودتان برسید. انشالله

جدا کننده متن

فال روز متولدین خرداد:

شما فردی هستید که از پیشرفت دیگران خوشحال می شوید. دوست دارید عشق زندگی تان را در مقام های بالاتری مشاهده کنید و در تکامل او سهیم باشید. هر  کاری که از دست تان بر می آید برای شادی و رضایت او انجام می دهید اما حواستان باشد که او نیز قدر کارهای شما را بداند. شاید بد نیست کمی از او فاصله بگیرید و این رابطه را از زاویه ای دیگر نگاه کنید. انتظار نداشته باشید که ناگهان یک معجزه همه چیز را تغییر دهد، شما نیز باید به تلاش خود ادامه دهید. هنوز چیزهای زیادی در این رابطه وجود دارد که از آن بی خبرید بنابراین به راه خود ادامه و در کنار آن به یکدیگر نیز کمی فضا دهید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

شاهدان گر دلبری زین سان کنند***زاهدان را رخنه در ایمان کنند

هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد***گلرخانش دیده نرگسدان کنند

تعبیر: غافل از حال خویش شده ای. تو جوانی پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. آنها خیلی از تو پایین تر هستند. سعی کن تو هم عقب نمانی. ظلمی به تو شده که به خاطرش غصه می خوری، ولی خداوند جواب ظالمان را می دهد.

جدا کننده متن

فال روز متولدین تیر:

امروز روابط عاطفی تان آنطور که می خواهید، پیش نمی رود و حتی ممکن است در روحیه شما تاثیر بگذارد اما مراقب باشید زیرا با نادیده گرفتن مسائل، اوضاع بدتر از این خواهد شد. اگر فکر می کنید که به تنهایی از  پس مشکلات بر نمی آیید، با دیگران مشورت کنید. از پیش داروی نیز بپرهیزید. مدتی است که می خواهید در مورد موضوعی با شریک زندگی تان گفتگو کنید اما جرات بیان آن را نداشته و ترجیح می دهید تنها باشید. این راه دردی از شما درمان نمی کند. شما فواید بسیاری در زندگی یکدیگر دارید پس به سادگی از آنها نگذرید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش***که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می رفتند***هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تعبیر:  رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.

جدا کننده متن

 فال روز متولدین مرداد:

امروز روابط عاطفی و عاشقانه شما به بهترین شکل پیش خواهد رفت و حتی ممکن است تغییری که مدت ها انتظاش را داشته اید، رخ دهد. امروز روز درخشیدن است بنابراین خودتان را از هر چیزی که مانع پیشرفت شما می شود، دور کنید. اگر فکر می کنید که فردی از روی عمد شما را نادیده می گیرد، نگران نشوید. همه ما آدمها گاهی به فضایی برای تنهایی احتیاج داریم. بهتر است شما هم از این زمان استفاده و به کارهای عقب مانده خود رسیدگی کنید.  در انتهای روز خبر خوبی از یکی از دوستان خود دریافت خواهید کرد، پس خودتان را آماده جشن و پایکوبی کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود.

جدا کننده متن

فال روز متولدین شهریور:

ذهن خود را درگیر مسائل عاطفی کرده اید اما نگران نباشید زیرا موفقیت از آن شما است و به زودی در این بازی پیروز خواهید شد. شما می توانید زندگی را ساده بگیرید و از آن لذت ببرید یا که برعکس، آن را برای خودتان مانند یک میدان جنگ سازید، در هر صورت انتخاب با شما است پس در تصمیم گیری هایتان محتاط باشید. شاید ترتیب دادن یک میهمانی فرصتی را برای شما فراهم کند تا با افراد جدیدی در تماس باشید. اگر چه شاید دیدار اول تان کمی جدی به نظر رسد اما به تدریج رابطه عاطفی آرامی را تجربه خواهید کرد که می تواند لبخند را به لبان شما باز گرداند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم***شیوه مستی و رندی نرود از پیشم

زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست***من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

تعبیر: از راهی که می روی می خواهند منصرفت کنند. سرزنشت می کنند و می گویند آخر کار جز بدنامی چیز دیگری نیست. خدت هم بر سر دو راهی مانده ای و بی سر و سامان هستی. فکرت کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند و بر همه چیز واقف است و التیام دهنده ی دل پر خون توست.

جدا کننده متن

فال روز متولدین مهر:

خودتان را برای یک روز پر از فعالیت های اجتماعی و گفتگوهای مفید و لذت بخش آماده کنید. خلاقیت شما نیز در چنین روزی افزایش می یابد پس به ظاهر خود نیز کمی تغییر دهید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. اگر به فکر برقراری رابطه با فردی هستید و تا به حال جسارت کافی را برای صحبت کردن با او نداشته اید، امروز زمان خوبی است تا شجاعت خود را جمع کنید و اولین قدم را بردارید و تا رسیدن به اهداف تان از پای ننشینید. شاید صرف شام در مکانی رمانتیک پیشنهاد خوبی برای هر دوی شما باشد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد***زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود***عاقبت در قدم باد بهار آخر شد

تعبیر: ستاره ی بخت و اقبال شما می درخشد و فالتان بسیار فرخنده است. نعمت و مال به سویتان می آید. به ذکر و ثنای خداوند بپردازید. اتفاقات عجیبی رخ می دهند که همگی بسیار خوب هستند و دولت به همراه می آورند و این به خاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. در همه حال با خدا باش.

جدا کننده متن

فال روز متولدین آبان:

دوست دارید امروز خود را با اطرافیان تان بگذرانید و بر مسائل عاطفی تمرکز بیشتری داشته باشید اما ممکن است در بیان احساسات تان با مشکلاتی رو به رو شوید. باید ببینید که اشکال کار از کجاست. اجازه ندهید این موضوع انرژی مثبت امروز شما را بگیرد. اگر شریک زندگی تان حرف های شما را نمی فهمد، نگران نشوید. شاید بد نباشد کمی به خود و عشق زندگی تان زمان دهید، در این صورت می توانید منطقی تر از قبل تصمیم بگیرید. امید داشته باشید زیرا از آنچه فکرش را می کنید، زودتر به نتیجه خواهید رسید. در ماه آذر سعی کنید بیشتر در محیط های اجتماعی حضور داشته باشید و خود و توانایی هایتان را بیشتر نشان دهید. این کار به نفع آینده مالی شما خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

از سر کوی تو هر کو به ملالت برود***نرود کارش و آخر به خجالت برود

کاروانی که بود بدرقه اش حفظ خدا***به تجمل بنشیند به جلالت برود

تعبیر: از نادانی و جهالت خلاص می شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهند رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.

جدا کننده متن

فال روز متولدین آذر:

بهتر است به جای عقب کشیدن در مورد مسائل عاطفی، انرژی خود را برای ادامه مسیر صرف کنید. اگر درنگ نکنید و اعتماد به نفس کافی داشته باشید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. به دیگران نشان دهید که در تصمیمات خود جدی هستید. شاید بد نباشید سکوت را رها کرده و آنچه مدت هاست در دلتان می گذرد را به زبان آورید. این راه نه تنها شادی و رضایت بیشتری را به زندگی شما هدیه می دهد بلکه احترام اطرافیان تان را نیز به شما افزایش خواهد داد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود***تا ابد جام مرادش همدم جانی بود

من همان ساعت که از می خواستم شد توبه کار***گفتم این شاخ ار دهد باری پشیمانی بود

تعبیر: اگر می خواهی شان و منزلت بالایی داشته باشی با بدان دوستی نکن و بی خود جان خود را فدای آنان نکن به جای این کار به آینده ات سرو سامانی ببخش تا به جای رسیدن به سلطانی به گدایی نیفتی. همت بالا داشته باش تا از آب یاقوت بگیری و همیشه دلت روشن باشد.

جدا کننده متن

فال روز متولدین دی:

اگر چه انرژی کافی دارید اما نمی توانید بر هر کاری تمرکز داشته باشید. دوست دارید روابط عاطفی خود را بهبود بخشید اما راه درست را تشخیص نمی دهید. شاید بد نباشد این بار از دیگران برای تصمیم گیری درست کمک بخواهید. گشت و گذار بیرون از خانه نیز می تواند ذهن شما را بازتر و روحیه تان را بهتر از قبل سازد. شما فردی هستید که زمان حال برایتان اهمیت دارد ولی شاید بد نباشد کمی هم عاقبت نگر و به دنبال اهداف بلند مدت خود باشید. اگر چه ممکن است سنگ هایی در مقابل پای شما انداخته شوند اما ناامید نشوید و به حرکت خود ادامه دهید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم***به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم***به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تعبیر: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاالله

جدا کننده متن

فال روز متولدین بهمن:

ممکن است در چنین روزی، در مورد مسائلی که با عشق و عاشقی سرو کار دارند، به مشکل بر بخورید. می خواهید طبق نقشه هایی که از قبل کشده اید، تغییراتی را در روابط خود ایجاد کنید اما یادتان باشد که از مشورت با شریک زندگی تان غافل نشوید در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت. با گفتگو می توانید راههای بهتری را برای ادامه مسیر انتخاب کنید. اگر شکستن محدودیت هایی که برای خود ساخته اید سخت است، از دوستان یا خانواده خود کمک بگیرید. آنها با شناختی که از شما دارند، می توانند در این راه به شما کمک کنند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

خوش است خلوت اگر یار یار من باشد***نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد

من آن نگین سلیمان به هیچ نستانم***که گاه گاه بر او دست اهرمن باشد

تعبیر: دعاهایتان برآورده خواهد شد و رقیبانتان موفق نمی شوند. فکر خودتان را به چیزهای دیگری هم معطوف کنید. روال عادی زندگی از دستتان خارج شده است. چیز با ارزشی در دست دارید که برایتان بسیار عزیز هم هست. نگذارید به دست نااهلان بیفتد. رازدار باشید.

جدا کننده متن

فال روز متولدین اسفند:

مسائل عاطفی ذهن شما را درگیر کرده است بنابراین بد نیست توجه بیشتری به قلب و ندای درونی تان کنید. اخیرا در ارتباط با عشق تان دچار مشکل شده اید و گویی در دو مسیر متفاوت از هم قدم بر می دارید اما صبور باشید و برای یک بار هم که شده بگذارید طرف مقابل تان در کارها پیش قدم شود. از بحث های جدی با دیگران نترسید زیرا می تواند نتایج مثبتی برایتان به همراه داشته باشد. برای بستن قرارداد، امروز بهترین زمان است، فقط قبل از امضا هر برگه ای، متن آن را به خوبی بخوانید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر به دنبال راهی برای تغییر روحیه تان هستید، تغییر دکوراسیون خانه یا حتی اتاق خواب می تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع***شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع

برکشد آینه از جیب افق چرخ و در آن***بنماید رخ گیتی به هزاران انواع

تعبیر: اوضاع به این صورتی که هست نمی ماند. فردای روشنی هم در پیش است. مراقب دنیای پر از نیرنگ و فریب اطرافت باش و از کنار آنها بگذر. هر چه می خواهی از خدا بخواه چرا که فقط اوست که مظهر لطف است و حیله ندارد و می تواند تو را به مقصد برساند.

  • متین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فال روزانه - فال امروز شما
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

طبقه بندی موضوعی