فال روزانه

فال روزانه و بروز

فال روزانه 16 بهمن 1394

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ب.ظ


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 بهمن 1394 ، فال امروز جمعه 16 بهمن 94 ، فال روزانه جمعه 16 بهمن 94

فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین فروردین ماه

ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هر حال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی می‌کنید مگر اینکه با آن روبرو شوید. در نهایت این یک حادثه مهم و حیاتی نیست. حتی اگر به نظر می‌رسد چیزی در بدترین حالت خود قرار دارد. خونسردی خود را حفظ کردن زمانیکه در یک موقعیت ناگوار قرار می‌گیرید باعث می‌شود که این احساس ناخوشایند به همان سرعتی که بوجود آمده بود ناپدید خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 بهمن 1394 ، فال روزانه جمعه 16 بهمن 94 ، فال جمعه 94/11/16

فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز در دهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی شما می شود کسوف رخ داده است و برایتان سخت است که احساساتتان را برای مدت زمان زیادی پنهان نگه دارید. صحبت نکردن در مورد آسیب پذیریهای خود یک چیز است، اما احساس اینکه نمی توانید در مورد چیزهایی که برایتان مهم اند صحبت کنید چیز دیگری است. پس جلو بروید و حرفهایی که باید گفته شوند را بگویید، اما حواستان باشد که بعد از گفتن این حرفها چه کارهایی می خواهید انجام دهید. دلیلی برای شرمندگی و خجالت وجود ندارد. نگرشهای منفی می توانند خیلی سریع به خود شما برگردند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 بهمن 1394 ، فال جمعه 94/11/16 ، فال ماه تولد

فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین خرداد ماه

 اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 بهمن 1394 ، فال ماه تولد ، omen daily

فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین تیر ماه

شما دوستی‌ها و روابط خود را خیلی جدی گرفته‌اید و امروز هم ماه جدید در خانه یازدهم تان یعنی خانه ارتباطات تشویقتان می‌کند که تعهداتی که به افراد مورد علاقه‌تان داده اید را دوباره بررسی کنید. البته این تعهدات ارتباطی به تعهدات عاطفی و احساسی شما ندارد، بلکه مربوط به همکلاسی‌ها و یا همکارانتان می‌باشد. شما الان نباید زیاد از آنها توقع داشته باشید، برای اینکه شور و هیجان زیادتان ممکن است آنها را از شما دور کند. شما باید راهی مناسب برای بروز دادن احساسات خود پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 بهمن 1394 ، omen daily ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین مرداد ماه

امروز تغییرات زیادی در زندگی تان رخ می‌دهد که شما را عصبی می‌کند. شما فکر می‌کنید باید زندگی خود را تثبیت کنید و با توجه به مشکلات فراوانی که تحت کنترل‌تان نیستند، این کار غیر ممکن است. به جای اینکه سعی کنید کاری غیر ممکن انجام دهید، به واکنش خود نسبت به این اتفاقات دقت کنید. اگر یک بار در برابر این تغییرات تسلیم شوید زندگی‌تان ساده تر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال امروز جمعه 16 بهمن 94

- فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین شهریور ماه

 برقراری یک رابطه عاطفی امروز برای شما لازم است و شما کاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فکر می‌کنید با ابراز نکردن احساساتتان می‌توانید از قبول کردن این رابطه احساسی فرار کنید، شما باید خوب استراحت کنید و بعد در مورد آن صحبت کنید. پس معطل نکنید، برای اینکه امکان دارد تا چند روز آینده کم‌کم دید مثبت خود را از دست بدهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال امروز جمعه 16 بهمن 94

- فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز کمی‌‌بازیگوش و شیطان شده‌اید و دیگران انتظار چنین رفتاری را از شما ندارند، اما نگران قضاوت افراد دیگر نباشید. آنها مجبور نیستند احساسات و نیازتان برای بیان کردن لحظه های لذت بخش را دوست داشته باشند. حتی اگر استرس‌های زیادی از جاهای مختلف بهتان فشار وارد می‌آورند، راه حلی پیدا کنید که به جای خفه کردنشان آنها را بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال امروز جمعه 16 بهمن 94

- فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین آبان ماه

به نظر می رسد این روزها کار سخت و پرزحمت روزانه شما زیاد هم برایتان خسته کننده و کسل آور نباشد. شما حتی ممکن است از کار سخت و دشوار استقبال کرده و اگر در پیچیدگی های زندگی به شما کمک شود خوشحال می شوید. ممکن است از اینکه نمی توانید به دوستان خود برای کمی با هم بودن بپیوندید، مایوس شوید به خاطر اینکه شما کارهای سخت زیادی دارید که باید انجام دهید و به این خاطر تحت فشار هستید. اما باز هم،‌ترجیح دادن کار به بازی و تفریح بهترین کاری است که می توانید بکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال امروز جمعه 16 بهمن 94

- فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین آذر ماه

اگر چه امروز دوست دارید که مورد تایید دیگران باشید، اما ممکن است ابراز وجود برایتان سخت باشد و زمان فرصت این کار را  به شما  ندهد. اما می‌دانم که  نیاز مبرمی به این کار دارید: در واقع شما همواره ترجیح می‌دهید که راه خودتان را بروید و کاری هم به این ندارید که کمی با دوستان و خانواده تان هماهنگ شوید و با نظرات آنها هم آشنا شوید. نگران نباشید،‌ آنها هنوز هم شما را دوست دارند حتی  اگر شما بعضی مواقع خودخواه می‌شوید! 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال امروز جمعه 16 بهمن 94

- فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین دی ماه

 وقتی که شما مجبورید با توجه به یک برنامه‌ریزی سخت و بسته فعالیت کنید، مسلماً خلاقیت داشتن کار خیلی سختی می‌شود. اما این محدودیتها در نهایت به نفع شما تمام می‌شوند. برای اینکه وقتی شما تحت فشار قرار دارید، وضع مالی شما بهتر می‌شود و  رویاپردازی ها و عدم تمرکز شما کمتر می شود. عجیب اینکه لازم است که این محدودیتها را جدی‌تر بگیرید؛ توانایی لذت بردن از زندگی بهتان کمک می‌کند که مفیدتر باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال امروز جمعه 16 بهمن 94

- فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین بهمن ماه

 زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال امروز جمعه 16 بهمن 94

- فال روزانه در روز 16 بهمن 1394 برای متولدین اسفند ماه

امروز چیزی به ذهن شما می‌رسد، و به شما اجازه می‌دهد که خود را در راه جدید و متفاوتی ببینید. این اتفاق ممکن است برای افزایش اعتماد به نفس شما خوب باشد، اما اعتماد به نفس تازه بدست آمده شما ممکن است زیاد طولانی مدت نباشد مگر اینکه شما برنامه‌ها و نقشه‌های خود را به عمل درآورید. شما نیازی به این ندارید که دنیای خود را در آتش بریزید. تنها به این نیاز دارید که با خودتان پیمان محکمی ببندید که به بهترین وجه ممکن برای رسیده به اهداف تان تلاش کنید.

  • متین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فال روزانه - فال امروز شما
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

طبقه بندی موضوعی