فال روزانه

فال روزانه و بروز

فال روزانه در روز 11 بهمن 1394

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۷ ب.ظ


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال یکشنبه 94/11/11

فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین فروردین ماه

 اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال یکشنبه 94/11/11 ، فال روزانه یکشنبه 11 بهمن 94

فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنیت شما را تضمین می‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال روزانه یکشنبه 11 بهمن 94 ، فال ماه تولد

فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین خرداد ماه

امروز زندگی شما خیلی پر مشغله به نظر می‌آید و شما زیاد نمی‌توانید جو زیبا و همراه با آرامشی برای خود به وجود بیاورید. البته این سخن به معنی این نیست که شما روزهای سختی دارید، بلکه به معنی این است که این روزها زندگی شما به گونه‌ای است که باید توانایی خیلی زیادی داشته باشید. به خودتان اجازه وارد شدن به مسائل احساسی را بدهید، حتی اگر به راحتی نمی‌توانید انتظارات افراد دیگر را برآورده کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال ماه تولد ، فال

فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین تیر ماه

امروز شما سعی می‌کنید که تنهایی و انزوا را انتخاب کنید، ولی دوستان و همکارانتان بهتان اجازه نمی‌دهند این کار را بکنید. آنها امروز بیش از اندازه دلسوز شده‌اند، که از وقتی شما با آنها دوست شده‌اید دوست داشتید با شما اینگونه رفتار کنند. پس به جای اینکه با امتحان کردن تمام راه‌ها خودتان را خسته کنید، روش مناسبی پیدا کنید تا بتوانید با کسانی که رضایت شما را فراهم می‌آورند ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین مرداد ماه

 امروز شما می‌خواهید بعضی از کارهایتان را به مراحل بعدی موکول کنید، البته شاید دیگران به این موضوع پی نبرده باشند. پلوتو بی رحم وارد دوازدهین خانه تان یعنی خانه رویا و خیال می‌شود و می‌تواند مسائل اساسی زندگی تان را تغییر داده و نقطه عطفی در ذهن شما ایجاد کند. اگرچه این تغیرات ذهنی است، ولی بر تمام جنبه‌های زندگی تان تاثیر خواهد گذاشت. پس قدرت و توانایی افکار مثبت خود را دست کم نگیرید!!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین شهریور ماه

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیت‌ها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می‌دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می‌کنید که دست و پای شما را بسته‌اند و می‌خواهید محدودیت‌هایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید بد نبوده است.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین مهر ماه

امروز کار کردن و تفریح کردن با دیگران برایتان معضلی شده است، برای اینکه فکرمی‌کنید آنها غرور شما را جریحه دار کرده اند. تنها چیزی که شما می‌خواهید کمی‌دلگرمی است، ولی درعوض شما برای اینکه چرا ایده‌هایتان جواب نداده‌اند دلیل تراشی می‌کنید. به جای اینکه دیگران را مانعی برای موفقیت و پیشرفت خود ببینید، فکر کنید آنها منتظر موفقیت‌های بیشتر شما هستند. شاید در ابتدا نتوانید این حس را در خودتان پرورش دهید، اما توجه کردن به کمک‌هایی که از طرف دیگران دریافت می‌کنید می‌تواند تفکرات شما را عوض کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین آبان ماه

در حال حاضر شما با مشکل مالی کم اهمیتی روبرو شده‌اید، حالا وقت این است که در مورد اینکه چطوری باید پولهایتان را خرج کنید و چطوری خرج نکنید تصمیمی جدی بگیرید. اما این موضوع فقط یک مشکل مالی معمولی نیست، بلکه با اعتماد به نفستان هم ارتباط دارد. وقتی که شما ارزش خودتان را فهمیدید، آن موقع توانایی این را هم دارید که به حرفهای دیگران گوش بدهید. بنابراین با دست کم گرفتن خود نسبت به آنچه که واقعاً هستید خودتان را توی مشکل نیندازید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین آذر ماه

 اگر شما به خاطر استرس‌هایی که در محل کار با آنها مواجه شده‌اید عصبانی هستید، باید بدانید که اوضاع روند ثابت خود را پیدا می‌کند. اما این اتفاق‌ها شور و هیجان خاص خودش رادارد و به این زودی‌ها تمام نمی‌شود. پس الان چه چیزی اهمیت بیشتری دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگی مهم ترین چیز است و استرس‌هایی که با آنها روبرو می‌شوید کوچکترین اهمیتی ندارند. مکانی آرام پیدا کرده تا در آنجا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و آن را بهتر کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین دی ماه

ممکن است احساس کنید که دوستان تان یا خویشاوندان تان اخیرا با شما بدرفتاری می‌کنند و مایل نیستید که دیگر با آنها رابطه‌ای داشته باشید. این به معنی این نیست که به افکار دیگران هیچ اهمیتی نمی‌دهید بلکه فقط این است که قضاوت دیگران برای تان اهمیتی ندارد. از بازخوردی که دریافت می‌کنید درس بگیرید. اگر این کار را بکنید باعث می‌شود تجربه تان بیشتر شود و در کار خود موفق‌تر ظاهر شوید. اگر این کار را نمی‌کنید و یا اینکه اوضاع را بدتر کرد اجازه دهید این بحران رد شود. اگر به نصیحت دیگران گوش کنید هیچ چیزی از دست نمی‌دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 11 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 11 بهمن 1394 برای متولدین اسفند ماه

با وجود اینکه خودتان می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

  • متین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فال روزانه - فال امروز شما
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

طبقه بندی موضوعی