فال روزانه

فال روزانه و بروز

فال روزانه در روز 10 بهمن 1394

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ

برای متولدین فروردین ماه

تمام چیزهای خوب و جالب در حال تمام شدن هستند!! حالا مهمانی به پایان رسیده و شما باید در مورد کاری که پیش رویتان دارید جدی باشید. اگر تا حالا از مسائل غیر قابل اجتناب شانه خالی کردید، امروز پنجره های طفره رفتن به طرز دردناکی روی انگشت های شما بسته می شود!! دیگر زمان عذر و بهانه آوردن به سر رسیده است. از حرف زدن دست بکشید و بدون به تاخیر انداختن کارتان را شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 بهمن 1394 ، فال شنبه 10 بهمن 94 ، فال روزانه شنبه 94/11/10

فال روزانه در روز 10 بهمن 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

در حالی که اکثر مردم در حال برنامه ریزی کردن برای تعطیلات خود می باشند، شما اکنون قصد برنامه ریزی کردن برای زندگی شخصی و کاری خود را دارید. خورشید در دهمین خانه شما که مربوط به مسئولیتهای اجتماعی می باشد قرار دارد، و الان وقت این رسیده که وظایف کاری خود و وظایفتان نسبت به کسانی که دوستشان دارید را انجام دهید. به جای اینکه همه تلاشتان را معطوف به کار کردن بکنید، زمانی را هم به کارهای ساده مثل بازی کردن اختصاص دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 بهمن 1394 ، فال روزانه شنبه 94/11/10 ، فال

فال روزانه در روز 10 بهمن 1394 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز احساس می کنید که دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است و باید قبل از اینکه کار جدیدی شروع کنید کارهای قبلی خود را تمام کنید. انجام دادان کارهایی که دوست دارید مشکل است، چراکه یا وقت کافی ندارید یا امکاناتش را ندارید. امروز کم کردن برنامه های تان لازم و حیاتی است، پس تا خودتان را از پا نینداخته اید هرچه زودتر این کار را بکنید. سخت گیری های شما نسبت به خودتان شاید برایتان خوشی و تفریح زیادی به همراه نداشته باشد، اما شانس موفقیتتان را بیشتر می کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

فال روزانه در روز 10 بهمن 1394 برای متولدین تیر ماه

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می فهمند کمتر می توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می خواهید تجربه معنوی مهمی داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 10 بهمن 1394 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیکان تان چیزی از شما بخواهد که شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممکن است به خاطر وابستگی شخصیتی که شمادارید یک درگیری شدید ایجاد کند که هیچ برنده ای هم نداشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا یک موقعیت حل نشدنی را تعمیر کنید، قواعد بازی را عوض کنید. تنها هدف واقعی که شما نیاز دارید این است که به سخنانی که دیگران می گویند خوب گوش کنید. استدلال هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 10 بهمن 1394 برای متولدین شهریور ماه

امروز وقت این رسیده که از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می توانید خودتان را با دوست هایتان سرگرم کنید، چراکه احساس می کنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر کردن را داشته باشید، ابراز کردن نظریات تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی ای قرار می دهد. ارتباط برقرار کردن کلیدی است که درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می گشاید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 10 بهمن 1394 برای متولدین مهر ماه

امروز شما مجبورید در مورد مسائل مالی تصمیم گیری کنید. متاسفانه وجود ماه جدید برج میزان در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مادیات داشتن دیدگاه واضح و روشن را برای شما سخت کرده است. شما دو دل هستید و نمی توانید عزم خود را جزم کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. قبل از اینکه برای تصمیم گیری سر دوراهی قرار بگیرید یک یا دو روز صبر کنید تا ببینید چه پیش می آید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 10 بهمن 1394 برای متولدین آبان ماه

همیشه امکان پیشرفت و ترقی وجود دارد! در حال حاضر تغییر دادن رژیم غذایی و فعالیت های منظم روزانه تنها چیزی است که بهش نیاز دارید. اما هیچ چیز به آن سادگی که باید باشد نیست. پیدا کردن زمان خالی بین تمام قرار ملاقات هایتان از آن چیزی که فکر می کردید سخت تر است. بی خودی تلاش نکنید! الان بهتر است که به جای اینکه بیخودی تلاش کنید و فرد احمقی نشان داده شوید عقب نشینی کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 10 بهمن 1394 برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است مشکلی را حل کنید یا موقعیت سختی را اداره کنید که باعث می شود تااعتماد به نفس تان افزایش یابد. شما واقعا شایسته این هستید که اعتقاداتان را بیان کنید اما اکنون ممکن است آن پوششی باشد روی سستی و ناامنی شما که ترجیح می دهید تا آن حس را برای خودتان نگاه دارید. به جای اینکه انرژی زیادی برای پنهان کردن احساسات تان هدر دهید آنها را با دوست نزدیکی که قابل اطمینان است در میان بگذارید. در میان گذاشتن احساس آسیب پذیری و نقاط ضعف تان با کسی که به او اعتماد دارید احساس خوبی به شما می دهد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 10 بهمن 1394 برای متولدین دی ماه

در این روزها تمام افکار شما سمت و سویی منفی به خود گرفته است، به تمام وقایع، صحبت هایی که می شنوید، رفتارهایی که می بینید با دیدی منفی نگاه می کنید و تصمیم می گیرید. به همین علت بسیاری از موقعیت های خوب و حتی عالی را که در این روزها می توانسته است برایتان به وقوع بپیوندد با بد بینی تان آنها را از بین برده اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را کنترل کنید تا بیشتر از این به شما آسیب نرسانده اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید.
 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 10 بهمن 1394 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز از برنامه های خودتان هم سر در نمی آورید! شاید شما از خودتان انتظارات زیاده از حد داشته اید و یا شاید وقت خودتان را تلف کرده باشید. اما الان هرقدر هم که وقت داشته باشید، باز هم امکان دارد در محل کار و یا قرار ملاقات هایتان دیر حاضر بشوید. اما سعی نکنید با دروغ گفتن و یا اغراق کردن در واقعیت به اشتباه خود سرپوش بگذارید. صادق باشید و با اشتباهات خود به درستی برخورد کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 بهمن 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 10 بهمن 1394 برای متولدین اسفند ماه

برای تان سخت است که امروز واقع بین باشید چرا که اعتماد به نفس زیادی دارید. شما مطمئن هستید که می توانید تقریبا هر کاری که اراده کنید را انجام دهید. متاسفانه اگر پای خود را بیشتر از گلیم تان دراز کنید در مخمصه بدی گیر می کنید. اما به جای به تعویق انداختن قول و قرارهایتان می توانید برای انجام دادن وظایف مختلف قدرت یک سوپرمن را داشته باشید.  بهتر است که از پذیرفتن کارهایی که نمی توانید انجام دهید خودداری کنید.

  • متین

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فال روزانه - فال امروز شما
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

طبقه بندی موضوعی